18 Ekim 2017 Çarşamba

Kemal Batu

Kimim?

 Kemal BATU, 29 Eylül 1994 yılında Kadıköy – İstanbul’ da dünyaya geldim. Şuanda halen İstanbul iline bağlı olan Sancaktepe ilçesinde ikamet ediyorum. Tüm hayatımı İstanbul’ da geçirdim, tam bir Galatasaray fanatiğim. Küçük yaşlardan beri sarı ve kırmızı renklerine gönül vermiş durumdayım.

 Lise eğitimimi İstanbul’ da tamamlamış olup lisans derecesine ise halen devam ediyorum. Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi’ ne bölümüne devam etmekteyim.

 Mesleğinin dışında bir blog sahibiyim, oyunlara oldukça meraklıyımdır. Tam bir teknoloji sever olduğumu söyleyebilirim. Blogumda bu tür konularda insanlara değerlendirmeler sunuyorum. Oyun haberleri, oyun alanında yapılan yenilikler, oyunlar ve hataları konusunda çözümler sunuyorum. Yeni oyunlar, en çok istek alan oyunlar ve en popüler oyunları inceleyerek okuyucularıma bilgi veriyorum. Oyunlar hakkında konuşarak, eksikleri ve artı yönleri sizlerle blog üzerinden paylaşıyorum. Okuyucularımı yakından takip ediyor, blog üzerinde değerlendirmelerime ve incelemelerime yapılan her yoruma önem verip geri dönmeye gayret ediyorum. Yorumlar aracılığıyla hata alan ve ya problem yaşayan arkadaşlarıma dönüş sağlıyorum. Teknoloji haberleri, teknoloji ve donanım haberleri, donanım konusunda da değerlendirde bulunuyor olup, birçok yazılım ve hataları hakkında değerlendirmelerimi blogumda okuyucularım ile paylaşıyorum. Teknoloji konusunda donanımın yanı sıra telefon incelemelerine de ağırlık veriyorum. Telefon model ve markalarını karşılaştırarak yeni çıkan telefonlar hakkında paylaşımda bulunuyorum. Telefonlara kendi yorumumla değerlendirme yaparak eksik ve ya olumlu yönleri hakkında blog okuyucularını bilgilendiriyorum.

 Blog dışında oyun oynamayı çok seviyorum. Hobilerim arasında müzik dinlemek, film izlemek ve anime seyretmek yer alıyor. Günlük hayatımda ise paten ve futbol gibi spor dalları ile ilgileniyorum. Ayrıca gitar çalarak iş dışındaki vaktimi değerlendiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder